Samsung 830 series Notebook Upgrade Kit 256GB - Reviews

Specificaties 2.5" • MLC • SATA-600 - Bekijk alle specificaties

Samsung 830 series Notebook Upgrade Kit 256GB Review

gc001 18 december 2012, 340 views

Samsung 830 series Notebook Upgrade Kit 256GB

Pluspunten

• De SSD wordt zeer compleet geleverd. (driver & optimalisation software, Norton Ghost, Sata--> USB kabel en notebook "spacer")
  • makkelijke installatie, door meegeleverde spacer past de schijf netjes in mijn drive bay.
  • Korte laad en schrijf tijden.

Minpunten

• Het is jammer dat Samsung gestopt is met het leveren van de 830. In mijn ogen bied deze schijf namelijk een betere prijs/prestatie dan de opvolger, de Samsung 840 (niet de 840 Pro).

Hdd begin december gekocht bij Bol.com voor 169.
De maximale snelheid die mijn pc ondersteund is ~300 Mb/s dit is lager dan de snelheid die deze schijf aan kan, dus m'n PC werkt met deze schijf op z'n maximale snelheid.
Door vervanging van mijn oude schijf met de Samsung 830 voelt mijn notebook weer helemaal "snappy"

(Ondersteuning door fabrikant: nog geen mening)

• Lenovo Thinkpad W500 4061

Heb jij ook een Samsung 830 series Notebook Upgrade Kit 256GB?

Reviews door de redactie