Specificaties GF GTX 560 Ti (822MHz), 2GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Club 3D GeForce GTX 560Ti CoolStream Edition Review

douwedeman 18 december 2012, 165 views

Club 3D GeForce GTX 560Ti CoolStream Edition

Pluspunten

• prestatie
  • prijs

Minpunten

• temp
  • geluid

Ik heb deze kaart gekozen omdat ik voor blender (een ontwerpprogramma) een gtx (min 550) nodig heb, anders had ik liever een radeon gehad (betere prijs/prestatie verhouding).

De prestaties van de kaart zijn voldoende, gta iv met automods en mooi beeld (mijn tv loopt op maar 60 Hz). De kaart wordt wel erg heet, in game (just cause 2) gemiddeld 83 graad. en bij gta iv gemiddeld 85 graad, pieken van 91.
omdat ik dit niet helemaal leuk vond heb ik wat airflow in mijn kast gehaald, nu word kaart onder max load 84C ook maakt de kaart nu geen storend veel geluid meer.

Het is een vrij kleine kaart, net wat langer dan het slot. omdat ik niet zeker ben of er langere kaarten in mijn kast passen.

misschien (nu de prijs zo laag is) koop ik er nog een en maak een sli systeem, dan moet ik wel iets voor de koeling verzinnen denk ik.

Ik ben overal tevreden met mijn kaart, prestaties zijn goed, temp. en geluid valt wat tegen, maar heeft geen consequenties.

• EVGA SLI Micro
  • Intel Core i7 2700K Boxed
  • Sharkoon MS140

Heb jij ook een Club 3D GeForce GTX 560Ti CoolStream Edition?

probeer wat benches en foto's aan je review toe te voegen, maakt je reiew stukken beter. Daarnast, waarom nu juist deze kaart?