Specificaties Rad. HD3850 (690MHz), 256MB GDDR3 - Bekijk alle specificaties

MSI RX3850-T2D256E-OC Review

CrazyBernie 14 maart 2008, 512 views

MSI RX3850-T2D256E-OC

Pluspunten

• compleet geleverd met alle kabels en verloop stukjes
  • werkt probleem loos

Minpunten

• geen echte negatieve eigenschapen

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Heb sinds een maand deze MSI in mijn machine zitten in combinatie met een AMD 5000, 4Gig Kingston en een ASUS M2N .Ik kijk naar de output via een 22" Acer monitor die probleemsloos via DVD wordt aangestuurd door de kaart.

De belangrijkste 3d game die ik heb gespeeld met deze kaart is Crysis en ik heb hierbij nog geen crashes ondervonden. Ik heb de HD decoding niet getest maar uit ervaring met andere ATI kaarten met HD decoding onboard ga ik er vanuit dat dit ook wel goed zal werken. Ik zal alleen geen dingen op die manier bekijken aangezien ik dat al via media portal op mijn flatscreen doe.

Al met al een probleemloze aankoop waar ik tot nu toe totaal geen spijt van heb.

Heb jij ook een MSI RX3850-T2D256E-OC?

Het spijt me om het te moeten zeggen maar dit is echt geen review. Het is zeg maar meer een aankondinging dat je de kaart gekocht hebt en dat je er nog maar 1 spel mee hebt gespeeld.

Ik zou de review aanvullen met de punten die Bomvoyage je aandraagt of de review verwijderen.

Succes!
Negatieve eigenschappen:
-geen echte negatieve eigenschapen

Nou: Beetje te korte review? (review ,nou nou stukje klad)

Overclocken, Temps, 3d mark, Hoeveel fps in games, Etc etc ?