Sweex PR001 Parallel Print Server Review
Hoe zit dat nou vraag je je af, alles is zeer slecht beoordeeld.
Het ding ziet er leuk uit maar is gewoon niet aan de praat te krijgen.
Allereerst is het begeleidende boekje onleesbaar vanwege de lettergrootte.
Er is gelukkig ook een CD bij, daarvan is een stukje in het nederlands,
De tekst én de plaatjes sluiten niet aan bij XP noch Vista.
Pluspunten
De prijs had prettig kunnen zijn, als hij nou maar werkte.
Minpunten
Sweex gaat er van uit dat alles werkt want een HELP is niet toegevoegd. Ik vind nergens een verhaal dat hij zou moeten doen waar ik hem voor kocht: netwerkprinting De prijs had nog wat kunnen zijn, maar om nou 30 euro te betalen voor een doosje met 3 led lampjes, 4 keer nix daarom.
Eindoordeel
Hoe zit dat nou vraag je je af, alles is zeer slecht beoordeeld.
Het ding ziet er leuk uit maar is gewoon niet aan de praat te krijgen.
Allereerst is het begeleidende boekje onleesbaar vanwege de lettergrootte.
Er is gelukkig ook een CD bij, daarvan is een stukje in het nederlands,
De tekst én de plaatjes sluiten niet aan bij XP noch Vista.
Het ding ziet er leuk uit maar is gewoon niet aan de praat te krijgen.
Allereerst is het begeleidende boekje onleesbaar vanwege de lettergrootte.
Er is gelukkig ook een CD bij, daarvan is een stukje in het nederlands,
De tekst én de plaatjes sluiten niet aan bij XP noch Vista.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Sweex PR001 Parallel Print Server?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (12)
Negatieve punten == review?
[Reactie gewijzigd door Snake op 27 juli 2024 03:41]
ghehe ik moest er ook al om lachen ja
wij hebben er hier 4 in gebruik.
handleiding is inderdaad vrij summier en incompleet. Maar met een beetje logisch nadenken hebben we ze alle vier werken in 1 netwerk zonder problemen.
handleiding is inderdaad vrij summier en incompleet. Maar met een beetje logisch nadenken hebben we ze alle vier werken in 1 netwerk zonder problemen.
Beetje erg mager, eigenlijk niet echt een review te noemen.
Vertel er is bij welke stappen je hebt ondernomen e.d.
Vertel er is bij welke stappen je hebt ondernomen e.d.
zat de stekker er wel in?
idd met wat jij in de review neerzet komen de vragen ook bij mij op
Is dit niet gewoon een review over een defect exemplaar?
5de hands spul ^^ blbl.
Die indruk krijg ik een beetje van je. Misschien een idee om een topic te openen op GoT zodat we je kunnen helpen?Ja, inderdaad. Als ik hem aansluit moet ie het gewoon meteen doen. Net zoiets als een staafmixer...
Iets configureren? Kom nou, het moet niet te gek worden hoor.
Afaik is dit gewoon zo'n standaard ding die elke sticker-plakker (Sitecom, Trust, etc, etc) gebruikt, en die werken over het algemeen best aardig. Dus misschien heb je hem niet helemaal goed ingesteld.
Ik vindt dit een (te) kort door de bocht review, en roept bij mij meer vragen dan antwoorden op. Staat er in de gebruiksaanwijzing niet hoe je het moet aansluiten en de software moet installeren, of staat het er alleen uitgebreid in het Engels en ben je de Engelse taal niet machtig?
Heb je bijv. al contact opgenomen met de fabrikant? Mijn ervaring is dat je meestal binnen 1 dag een keurig antwoord krijgt.
Wellicht heb je een DOA (Dead On Arrival) en is het op zich een prima product.
Heb je bijv. al contact opgenomen met de fabrikant? Mijn ervaring is dat je meestal binnen 1 dag een keurig antwoord krijgt.
Wellicht heb je een DOA (Dead On Arrival) en is het op zich een prima product.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn