Sweex PR001 Parallel Print Server Review

inkoperNewbie 18 maart 2008, 1.146 views

Sweex PR001 Parallel Print Server

Pluspunten

• De prijs had prettig kunnen zijn, als hij nou maar werkte.

Minpunten

• Sweex gaat er van uit dat alles werkt want een HELP is niet toegevoegd.
  • Ik vind nergens een verhaal dat hij zou moeten doen waar ik hem voor kocht: netwerkprinting
  • De prijs had nog wat kunnen zijn, maar om nou 30 euro te betalen voor een doosje met 3 led lampjes, 4 keer nix daarom.

Features Score: 1
Hoe zit dat nou vraag je je af, alles is zeer slecht beoordeeld.

Het ding ziet er leuk uit maar is gewoon niet aan de praat te krijgen.
Allereerst is het begeleidende boekje onleesbaar vanwege de lettergrootte.
Er is gelukkig ook een CD bij, daarvan is een stukje in het nederlands,
De tekst Ún de plaatjes sluiten niet aan bij XP noch Vista.

Heb jij ook een Sweex PR001 Parallel Print Server?

Negatieve punten == review? :?

[Reactie gewijzigd door Snake op 13 maart 2008 16:49]

ghehe ik moest er ook al om lachen ja
wij hebben er hier 4 in gebruik.
handleiding is inderdaad vrij summier en incompleet. Maar met een beetje logisch nadenken hebben we ze alle vier werken in 1 netwerk zonder problemen.
Beetje erg mager, eigenlijk niet echt een review te noemen.
Vertel er is bij welke stappen je hebt ondernomen e.d.
zat de stekker er wel in?
idd met wat jij in de review neerzet komen de vragen ook bij mij op :)
Is dit niet gewoon een review over een defect exemplaar?
5de hands spul ^^ blbl.
Ja, inderdaad. Als ik hem aansluit moet ie het gewoon meteen doen. Net zoiets als een staafmixer...

Iets configureren? Kom nou, het moet niet te gek worden hoor.
Die indruk krijg ik een beetje van je. Misschien een idee om een topic te openen op GoT zodat we je kunnen helpen?

Afaik is dit gewoon zo'n standaard ding die elke sticker-plakker (Sitecom, Trust, etc, etc) gebruikt, en die werken over het algemeen best aardig. Dus misschien heb je hem niet helemaal goed ingesteld.
Ik vindt dit een (te) kort door de bocht review, en roept bij mij meer vragen dan antwoorden op. Staat er in de gebruiksaanwijzing niet hoe je het moet aansluiten en de software moet installeren, of staat het er alleen uitgebreid in het Engels en ben je de Engelse taal niet machtig?
Heb je bijv. al contact opgenomen met de fabrikant? Mijn ervaring is dat je meestal binnen 1 dag een keurig antwoord krijgt.
Wellicht heb je een DOA (Dead On Arrival) en is het op zich een prima product.