Specificaties 1-bay Externe behuizing met USB2.0 - Bekijk alle specificaties

Ewent EW1015 USB to IDE/SATA Adapter Review

RwD 13 december 2012, 659 views

Ewent EW1015 USB to IDE/SATA Adapter

Pluspunten

• Aan te sluiten op de meeste gangbare harde schijven.

Minpunten

• USB 2.0 is snelste verbinding

Dit apparaat heb ik aangeschaft om van de harde schijf van een gesneuvelde PC gegevens af te kunnen halen, zonder deze harde schijf in een andere computer te hoeven bouwen. Het is een ontzettend veelzijdig apparaat gebleken en vele harde schijven hebben gevolgd. Aan te sluiten op bijna alle harde schijven. Het enige minpunt dat ik heb gemerkt is dat het met USB 2.0 wel een tijd wachten is voordat bestanden gekopieerd zijn.

Heb jij ook een Ewent EW1015 USB to IDE/SATA Adapter?