Conceptronic USB Mini Keyboard Review

Yousif 8 december 2012, 217 views

Conceptronic USB Mini Keyboard

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Je kunt er niet op typen
  • Wiebelt

Niet te lang geleden heb ik een http://tweakers.net/price...t-wired-keyboard-600.html gekocht, waar ik goed tevreden mee ben.
Het enige waarmee ik ontevreden ben is het formaat, dus heb ik besloten een http://tweakers.net/price...ic-usb-mini-keyboard.html te kopen.

Hij heeft me maar 13 euro in totaal gekost, dus dat valt dan nog wel mee (hoewel de MS keyboard ongeveer net zoveel kostte).

Direct uit de doos lijkt het een leuke keyboard, met goede vormgeving.
En daar blijft het ook bij, er valt bijna niet op te typen en hij wiebelt (ik heb hier letterlijk om gelachen).

Misschien dat de toetsen wat ingewerkt moeten worden, maar ik betwijfel het.
Als het goed gaat zal ik over een week of twee de review aanpassen met mijn positieve ervaringen, zo niet laat ik hem gewoon zo staan.

Heb jij ook een Conceptronic USB Mini Keyboard?