CM Storm Speed RX Mousepad large Review

Stephan---pro 8 december 2012, 634 views

CM Storm Speed RX Mousepad large

Pluspunten

• Lekker dik
  • Groot
  • Zacht opervlakte

Minpunten

Ik heb nu verschillende muismatten gehad en iedere keer was er wel iets wat mij niet aanstond, vaak te klein, of het gamed niet naar mijn zin.
En nu heb ik de Cooler Master Speed - RX L en de verpakking was gewoon lekker slank met de juiste info en zelfs een stukje van de stof van de mat zodat je kunt voelen of het bevalt.
Ik ben er zeer tevreden over en kan hem iedereen aanraden.

Na de verpakking geopend te hebben haal je de mat er uit en rol je uit en klaar is kees.
wat mij direct opviel was dat hij lekker groot, dik en ook zacht is wat naar mijn mening perfect is ook zit er een logo rechts onder van Cooler Master Stom op wat gewoon subtiel is en niet te groot of opvallend.

• Mionix Naos 5000 (gaming muis)

Heb jij ook een CM Storm Speed RX Mousepad large?