MP Family Dual Core G620 500GB Review

Ben HoitinkNewbie 7 december 2012, 220 views

MP Family Dual Core G620 500GB

Features Score: 4

Het apparaat met toebehoren zoals toetsenbord, muis en geluid boxen gekocht via de veiling bij Mycom.
Prima geregeld en afgewerkte levering.
Software installatie liep vlekkeloos.
Goede garantie en hulp regeling.
Prijs kwaliteit verhouding in dit geval zeer goed.

Mijn dochter is er zeer blij mee! Dus ik ook!

Met vriendelijke groet,

Ben Hoitink.

Heb jij ook een MP Family Dual Core G620 500GB?

Omdat de pricewatch momneteel geen info geeft over de prijs: in welke prijsklasse valt dit systeem nu? Of heb je het al een tijdje in huis? De laatste prijs was wel vrij gunstig in ieder geval.

Welke recover media zijn meegeleverd? Aparte partitie, CD/DVD met kant en klare mirror of een Windows-CD en aparte apps CD? Of niks?

Welke bloatware zat er bij met aankoop? Gezien bloatware vrij standaard is bij complete systemen...
Heb de apparatuur niet bij de hand dus moet soms even gokken!
Het is een configuratie met windows 7 besturingssysteem.
Zelf eerst installeren en een recovery schijf aangemaakt.
Voor de virus bescherming zat er een 30 dagen versie bij. Welke?
De prijs was normaal +/- 450,=. Gekocht voor 318,=.
Gekocht: 1 week geleden. Het is wel een systeem wat er uit gaat er zijn al nieuwere
versies van MP te koop, zwaarder en met windows 8.
Mijn dochter had de voorkeur voor windows 7.
De machine heeft een harddisk met 2 partities.
Er was een schijf mee geleverd met daarop software voor de hardware onderdelen meen ik!?
Microsoft office werd geleverd met alleen een probeer versie van word en excel.
Wat betreft de bloatware heb ik weinig aan extra software gezien.