Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 4.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

CM Storm Inferno Review

JayDz 6 december 2012, 531 views

CM Storm Inferno

Pluspunten

• Veel customizeable knoppen,
  • meerdere profielen
  • mooi licht!
  • 4000 dpi erg handig!

Minpunten

• Geen negatieve punten!!

Hallo iedereen,
ik ervaar deze muis nu net meer dan een jaar en ik wil hem niet kwijt!
Het is een geweldige muis, het ligt comfortabel in de hand, je hebt veel customizable knoppen (zoals rapid fire) - Je hebt dan ook meerdere profielen.
Je kan tot 4000 dpi! dit is erg veel, en handig - er zitten super handige dpi verander knoppen aan de zij/boven kant. En deze muis geeft ook nog mooi licht

Heb jij ook een CM Storm Inferno?