HP iPAQ 214 Review

wmuller 22 maart 2008, 746 views

HP iPAQ 214

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • synchroniseert met outlook zonder gedoe
  • snel
  • toegankelijk (WM 6.1)
  • groot scherm
  • helder scherm
  • kunnen 2 soorten kaarten in
  • je kan bij WI-Fi point bellen via Internet voor laag skype tarief
  • PowerpOint presentie goed in gesprek te gebruiken

Minpunten

• nog niet ontdekt

Veelzijdigheid Score: 5
Ik heb de versie met WM 6.1, werkt vlot en herkenbaar, kind kan de was doen.
Ondanks dat BT en WLAN voor mij onbekende tereinen waren heb ik beide met een beetje "try & error" redelijk snel kunnen instellen, het werkt prima.
Het aparaat maakt degelijke indruk. Jammer dat middelste scroll toets wat lastig omhoog scrolt door het randje onder de tekst iPAQ.
Rout66 loopt wel eens vast nadat je de machine uitgezet hebt, maar misschien komt dat omdat dat het op een traag kaartje staat ipv intern. Soft reset is dan nodig.
Ik kan aanbevelen om het commando van de linker knop (agenda) te vervangen door "scherm kantelen". Een snelkoppeling naar "agenda" staat ook al links onder in beeld en kantelen van het scherm is vaker nodig dan ik verwachtte.

Heb jij ook een HP iPAQ 214?