Samsung HT-C6200 Review

Radhe 5 december 2012, 128 views

Samsung HT-C6200

Pluspunten

• YouTube
  • WiFi
  • Zeer mooie afwerking

Minpunten

• AllShare
  • Bediening in algemeen

Geluidskwaliteit Score: 3
Waarschuwing: Korte review :)

Wij hebben sinds kort deze set. Er komt genoeg herrie uit en de kinderen vinden het geweldig dat we tegenwoordig tekenfilmpjes van YouTube op de TV kunnen laten verschijnen. De standaard formaten worden ondersteund (Divx/xvid, mp3/mp4, AVI, H.264, etc - helaas geen MKV). En dat alles via een WiFi verbinding. Toppie! Tot dusver alles goed.

Ik probeer me nu in allerlei bochten te wringen om de AllShare functionaliteit van dat ding te laten werken, maar kennelijk werkt dat maar 1 kant op: VANAF de speler.

Dan nog de bediening. Daar is kennelijk wel over nagedacht, maar dan wel slecht uitgevoerd. Je moet tachtig keer klikken om via je netwerk zoekfunctie bij een bepaalde map te komen. Niet heel handig. Zoeken op bijvoorbeeld YouTube is traag, want de letters verschijnen letterlijk pas na een seconde op je scherm (en dan moet je de toets nog eens 4x indrukken om de S te krijgen... :( ). Even zoeken op YouTube op "

Conslusie: Je hebt hem vooral voor de looks, niet de feel... ;)

Heb jij ook een Samsung HT-C6200?