Intel Core i7 3770K Boxed

Specificaties 1155 socket • Quad core @ 3,5GHz-3,9GHz - Bekijk alle specificaties

Intel Core i7 3770K Boxed Review

Anoniem: 392413Newbie 4 december 2012, laatste update op 4 december 2012, 1.042 views

Intel Core i7 3770K Boxed

Pluspunten

• Zeer Snelle processor
  • Zeer stabiel zonder overklokken

Minpunten

• De koeler die er bij zat had ik iets meer van verwacht.

Deze processor nu ongeveer een maandje in bezit.
Heb hem nog niet overgeklokt of wat dan ook, simpelweg omdat dat dus niet nodig is.

Processor blijft koel, draait stabiel en booten van W8 Pro met een OCZ vertex 4 en 8 gb geheugen gaat binnen 10 seconden.

Heb jij ook een Intel Core i7 3770K Boxed?

Vraag & Aanbod

Is de boottijd van onder de 10 seconde, zelfs met een i7 3770K en een Vertex 4 SSD, niet een beetje te hoog gegrepen?
0Anoniem: 392413
4 december 2012 19:21
Wat bedoel je precies?

De gemiddelde boottijd tot bruikbaarheid van de PC is continue zo rond de 9/10/11 seconden.
Reden dat deze zo hoog is omdat ook het eerste scherm van het moederbord er nog staat.
Die heb ik op 3/4 seconden laten staan.

Ik denk ook dat de achterliggende programma's en services daadwerkelijk achterop gestart worden en ik dus wel binnen 10 seconden op de homescreen van W8 zit. :)

Heb het nog niet EXACT getimed maar tellen 'op de hand' komt zuks uit gemiddeld.