Intel Core i5 3330 Boxed Review

hurbie123 4 december 2012, laatste update op 4 december 2012, 1.254 views

Intel Core i5 3330 Boxed

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • nieuwe serie i5
  • gpu

Minpunten

• geen

Een maand geleden heb ik de i5-3330 gekocht voor een nieuw systeem. Argument is dat dit de goedkoopste i5 is uit de laatste serie. Dit in combinatie met een simple moederbord. Verder 16 gb 128 ddr3 intern geheugen en een SSD. Dit zorgt voor een snel systeem. Binnen 25 sec ben ik aan het surfen met internet explorer. Ik gebruik Windows 7 64 bit en zie geen reden om naar Windows 8 te migreren.
De installatie is makkelijk met boxed fan. Verder gebruik ik het het voor rekenkracht en normaal kantoorwerk. Een SSD haalt het beste in het systeem naar boven zodat de i5 tot z'n recht komt. Het zwakste punt in mijn systeem is nu de internetverbinding van max 20 mb.

Heb jij ook een Intel Core i5 3330 Boxed?