Specificaties 7" (1280x800), Android 4.4, WiFi+3G - Bekijk alle specificaties

Asus Nexus 7 32GB Zwart Review

kirilmakarov 4 december 2012, 1.048 views

Asus Nexus 7 32GB Zwart

Pluspunten

• Thuis heb ik de tablet en het hoesje netjes uit de verpakking gehaald. Eerste indruk van tablet: wauw! Opstarten met een druk op de knop, verder niets, klaar om te gaan. Eerst ontdekken wat er allemaal op staat, hoe het werkt. Voor het eerst een tablet. Hoesje van Nexus vond ik niet handig voor het thuisgebruik. Het is ook vooral de bedoeling dat ik het soort als beschermend omhulsel gebruik als ik op prijs ga. Dan is de vraag of ik deze tablet mee zal nemen, omdat het geen 3g verbinding heeft. Liever geen hoesje dus. De tablet voelt goed in de hand, vooral de onderkant. Het is klein genoeg om in een hand te kunnen passen.

Minpunten

• Apps zijn zo van de store af te halen en makkelijk te installeren. Er is meer dan genoeg ruimte (32G). Het afspelen van films en muziek gaat zeer makkelijk en snel met een goede geluidskwaliteit. Belangrijkste app die wij dagelijks gebruiken: whatsapp, kan helaas niet geinstalleerd worden op de tablet. Ik hoop dat het in de toekomst wel kan en zo zijn er meer apps en features zoals 3G netwerk die een goede aanvulling voor de tablet zullen zijn. Weet iemand of Google er mee bezig is?

Toevallig was ik in de stad en toen besloot ik het toch maar bij Media Markt te halen. Qua prijs zal het niet veel uitmaken dacht ik en bovendien kreeg je tegoed mee, wegens een actie. Uiteindelijk heb ik hem gekocht voor 250 euro en mocht nog een hoesje van Nexus uitkiezen ten waarde van 20 euro. In eerste instantie kreeg ik geen tegoed omdat ASUS-tablet niet onder de actie voorwaarden viel. Ik wilde al de winkel uitlopen zonder de tablet, maar uiteindelijk was de deal toch rond.

Heb jij ook een Asus Nexus 7 32GB Zwart?

Reviews door de redactie

Ik heb indrukwekkender minpunten gezien... }>
haha ja dat past niet echt in het rijtje :)
De 3G uitvoering is ook in de berichtgeving geweest. Zou ook ergens in December uitkomen.