Specificaties 4,5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia Lumia 920 Zwart Review

Wimvanderburgh 5 december 2012, 4.682 views

Nokia Lumia 920 Zwart

Pluspunten

• Werkt goed samen met computer (ook de Mac)
  • Geweldig scherm
  • Mooie camera
  • Mooie bijgevoegde features
  • Met handschoenen te bedienen
  • Draadloos opladen
  • Windows Phone 8 ziet er prachtig uit
  • Goede overstap kunnen maken vanaf mijn iPhone!

Minpunten

• Niet alle applicaties zijn beschikbaar
  • Relatief zwaar

UPDATE 5-12: Het toestel is gewoon helemaal top. Ik ben zwaar onder de indruk en denk dat Nokia het weer helemaal gaat maken. Alles werkt geweldig goed samen met mijn computer en ik krijg veel positieve reacties. Windows Phone 8 op de Nokia Lumia 920 ziet er gewoon prachtig uit!!

Afgelopen week in Duitsland gaan halen (zwart) en ik mis mijn iPhone totaal niet. Het toestel werkt erg fijn en naadloos samen met met Mac computer wat ik overigens niet had verwacht. De draadloze lader (los bij gekocht) is erg gaaf. Het toestel zelf is relatief zwaar, maar ligt geweldig in de hand.

De camera is erg goed en voor zover ik op het internet lees is het de beste op de markt momenteel.

Handige opties zoals navigatie, Nokia Music, Nokia Maps en Office zijn gratis bijgevoegd. Office werkt trouwens samen met mijn Office thuis dus ik kan al mijn bestanden zo inzien. Handig voor de zakelijke gebruiker!

Windows Phone 8 is mooi om aan te zien en je kan het scherm helemaal naar je eigen persoonlijkheid instellen. Het is zo anders als Android en iOS, maar een stuk beter en mooier. Ik heb overigens al heel veel complimenten gekregen.

Heb jij ook een Nokia Lumia 920 Zwart?

Nog even een aanvulling:

Het is mogelijk om een applicatie te proberen uit de applicatie-winkel. Dit kan bij iOS niet. Bij Android weet ik dat niet zeker. Ik vind het in ieder geval erg handig!
Kon iig bij android wl, en ik dacht dat dat ook bij de iphone kon, bij android krijg je dan 15 minuten :?
waar heb je de oplader gekocht? en hoelang duurt het dan om het op te laden?
Heeft de telefoon Internet Sharing? (Tethering)?
Windows phone (7.6) heeft het wel. Ik neem aan dat het in 8 ook wel zit.
De oplader heb ik in dezelfde winkel gekocht ergens in Frankfurt. Tijden durf ik niet precies te zeggen. Kan wel zeggen dat een draadloze oplader helemaal super is. Je komt de dag makkelijk door. De telefoon gaat gewoon op de oplader en je haalt hem er opgemerkt even af en legt hem er automatisch weer op.
Bondige maar nette review! Mijn broer heeft er ook zo een in gedachte.
Wim, waar heb je het toestel gekocht, Mediamarkt of Saturn misschien? En voor hoeveel ?
Waarom maar 3 sterren voor bouwkwaliteit en afwerking? Het ding ziet erg erg gelikt uit en is zo stevig als een reus en krasbestendig als diamant.. wat wil je nog meer. 5 sterren zou ik zeggen.

[Reactie gewijzigd door SpitfireNL op 27 december 2012 12:02]

vind ik ook. verschikkelijk sterk en mooi disign