QNAP TS-219P Turbo NAS Review

DJF3 2 december 2012, 637 views

QNAP TS-219P Turbo NAS

Pluspunten

• Veel functionaliteiten, ook na aankoop zijn er veel functies bij gekomen.

Minpunten

• Kwaliteit van de software laat ERG te wensen over. Kijk ook gerust in het tweakers forum en zoek op "QNAP firmware 3.8".
  • Bugfixes komen niet of laat, security issues die niet opgelost worden. Zo zijn er nog meer issues, ondanks dat het apparaat redelijk stabiel draait.
  • Video-surveillance: werkt alleen met Internet Explorer, en dan ook nog eens beroerd. Dit is zo 2005.

Kwaliteit voeding Score: 3
NAS met zeer veel mogelijkheden, extra apps (QPKG).
Als ik nu weer een keuze zou maken dan staat QNAP niet meer op mijn lijst. In plaats daarvan zal ik voor een Synology kiezen. De user-interface, bugs, surveillance mogelijkheden zijn allen aanzienlijk beter.

Heb jij ook een QNAP TS-219P Turbo NAS?

Dit is niet echt een review. Dit zijn 3 regels met text.
Dat klopt. Ik zou deze informatie ook niet kunnen delen maar denk dat het belangrijk is dat mensen hiervan op de hoogte zijn.