Specificaties 7" (1280x800), Android 4.4, WiFi+3G - Bekijk alle specificaties

Asus Nexus 7 32GB Zwart Review

diquan2001 2 december 2012, laatste update op 3 december 2012, 1.879 views

Asus Nexus 7 32GB Zwart

Pluspunten

• Punt 1 : De prijs 249 euries voor een Quadcore Tablet .
  • Punt 2 : Formaat van de Nexus 7 vind ik persoonlijk ideaal .
  • Punt 3 : Het scherm mooi en goed genoeg voor mijn dagelijks gebruik
  • Punt 4 : Accu duur met mijn normale gebruik ging de accu meer dan 3 a vier dagen mee.
  • Punt 5 : Quadcore snelheid dat zat wel goed installatie's gingen snel en de Nexus 7 reageerde over lekker vlot en soepel op.Ook het streamen vanuit mijn Nas draadloos ging prima, makkelijk een 720p of 1080p filmpje kunnen kijken ermee.
  • Punt : 6 Jellybean in zijn puurste vorm gewoon lekker snel ,en dan ook nog alle updates van Google als eerste binnenkrijgen perfect .

Minpunten

• Punt 1 : Geen sd kaart slot.(opgelost voor mij door de komst van de 32GB)
  • Punt 2 : screenlift ja ik had er ook last van bij alle 2 de modellen een beetje lift links midden bij het randje.

Ik had al de Nexus 7 16GB in gebruik en nadat de 32GB in de winkels kwam heb ik ook gelijk de 32GB aangeschaft .Dus eigenlijk gaat deze review over alle 2 de modellen .

Eindelijk was het zover voor mij op 27.09.12 Kon ik 1 van de schaarse nexus 7 op de op tikken bij de jongens van Mycom Amsterdam.Ik was al een tijdje erop zoek naar maar ze waren steeds uitverkocht.Na een belletje aan de Mycom heb ik m gereserveerd en ben gelijk naar Amsterdam gereden vanuit Hoofddorp.

En op 8.11.12 heb ik de Nexus 7 32GB op de kop kunnen tikken in Leiden dat was ook na een tip van een mede tweaker.Inmiddels heb ik ik allebij de Nexusjes niet meer deze heb ik vervangen voor de Nexus 10 ,mijn broertjes zijn nu erg blij met hun Nexus 7tjes .

De Nexus 7 heb ik aangeschaft voor gebruik thuis dus even wat streamen snel wat opzoeken of een spelletje spelen .Dat ging allemaal probleemloos voor mij .

Heb jij ook een Asus Nexus 7 32GB Zwart?

Reviews door de redactie