Harman Kardon BDS 470 Review

rennor 2 december 2012, laatste update op 2 december 2012, 1.416 views

Harman Kardon BDS 470

Pluspunten

• Strak design
  • Geluid prima en naar wens in te stellen. Goed en helder geluid, zowel film als muziek. Geen keiharde bass, maar prima in balans.

Minpunten

• Slechte afstandsbediening (reageert niet goed, irritante 'klik' bij indrukken.
  • Instellingen lopen altijd via TV
  • HDMI schakelt TV altijd in, ook bij radio/iPod
  • Bluetooth dongle valt (nog) tegen

Geluidskwaliteit Score: 5
Geen audiofiel, maar beknopt mijn indruk na een paar weken gebruik:

Goed geluid, simpele bediening. Beeldkwaliteit kan ik niet heel erg veel over zeggen. Op mijn 5 jaar oude LCD is het prima, maar hoe het op een nieuwere TV is, durf ik niet te zeggen.

Ik heb gelijk met deze set een bluetoothmodule (Harman Kardon BTA 10) gekocht. Deze valt tegen, daar er redelijk vaak een halve seconde wegvalt. Volgens HK ligt dit aan iOS6. Wel praktisch omdat je zonder kabel vanaf een iPhone of computer bij je hele collectie kan.

Heb jij ook een Harman Kardon BDS 470?