Logitech Wireless Rechargeable Touchpad T650 Review

Scripted 10 januari 2013, 850 views

Logitech Wireless Rechargeable Touchpad T650

Pluspunten

• Prima kwaliteit
  • Plug en Play (Installatie minder dan 2 Minuten)
  • Werkt heerlijk in Windows 8 metro en desktop
  • Mooi afgewerkt, strak design
  • Veegt soepel
  • Gestures werken goed, ook in niet metro apps.

Minpunten

• Muis werkt sneller (duh)

Ik schrijf eigenlijk nooit reviews, dus verwacht geen uitblinker.
Eigenlijk wou ik gewoon even mijn mening kwijt.

Net een uurtje gebruikt en ik moet zeggen, ik ben onder de indruk.
Ik hoefde geen nieuwe software te installeren of zelfs iets te doen zoals ik wel las in andere reviews. Bij mij werd direct de nieuwste Setpoint gedownload en ge´nstalleerd toen ik de USB ontvanger aansloot.

In de software kan ik zelfs de accu status zien wat ik erg handig vind.
Niet in percentages maar wel via een afbeelding die volgens mij veranderd naar mate van accu spanning. Ook de vele opties in de software om verschillende gestures aan/uit te zetten ziet er goed uit.

De Gestures zelf werken ook buiten metro aps zoals pinch to zoom in IE10/Firefox/Chrome

Even aan de mogelijkheden denken en die ook onthouden maar voor de rest leuk ding!

Update1: Na 40 dagen werkt hij nog steeds op de eerste accu lading. Hij geeft nu pas aan dat ik moet opladen, tenminste de software geeft aan dat de accu status laag is. Ik moet zeggen dat ik voor de meeste dingen toch veel de muis gebruik in plaats van de T650. Maar op een afstandje in de luie stoel werkt het toch best wel goed.

Heb jij ook een Logitech Wireless Rechargeable Touchpad T650?

Kun je al zeggen hoe lang hij op 1 lading (batterijen) mee gaat
Hij werkt nog steeds, nu pas geeft de software aan dat de accu status laag is.
(40 dagen)
Toen ik deze aansloot zat hij op 50% denk ik ongeveer.
Zodra deze hellemaal vol is zal ik de kabel er uit halen en hem hellemaal leeg gebruiken.
Ik verwacht dat dit wel even zal duren.

Wat ik van de Logitech website begrijp "The T650 is rechargeable with up to one-month battery life "