Steelseries 4D Review

Dude.jimmy 7 maart 2008, 1.431 views

Steelseries 4D

Pluspunten

• glij-vermogen
  • voor alle muizen geschikt
  • teflon skates bijgeleverd
  • groot genoeg

Minpunten

• als je heb wilt verplaatsen is het soms lastig omdat er een apart rubberen anti slip matje onder moet.

nadat ik jaren zonder muismat heb gegamed dacht ik dat het mischien na mijn aankoop van een mx518 toch wel eens tijd werd voor een muismas omdat mijn bureaublad nogal kaal werd op de plek waar de muis rondvliegt.
ik wilde iets wat dus was en niet wegschoof, zo kwam ik al gauw terecht bij de steelpad 4d.

deze geweldige muismat overtreft al mijn verwachtingen.
ineens veel meer controle over de bewegingen van de muis en met de bijgeleverde teflon skates lijkt het net of hij zweeft.

de muismat heeft 2 kanten, volegns fabricant is de gladde voor muizen met bal, en de ruwe kant voor optische muizen. bij mij werkten ze allebij maar ik vind de gladde kant toch iets te glad, dit is mijn mening.

ik heb er 17 euro voor betaalt wat opzich best veel is voor een stuk plastic, maar je krijgt er ongelovelijk veel voor terug.

ik ben erg blij met mijn aankoop van de steelpad 4D

• AMD X2 5200
  • 2 gb corsair xms2 pc6400
  • asus EN8800gts 320
  • logitech mx518
  • Windows XP Media Center 2005

Heb jij ook een Steelseries 4D?

ik heb mx518+steelseries 4D prachtige combinatie behalve dat er veel krassen ontstaan
Best korte review. Je moet wat uitgebreider zijn. Je hebt wat dingen bij negatieve en positieve eigenschappen staan die niet in je review terug komen.
Bij "voor alle muizen geschikt" kan je bijvoorbeeld, in je review, uitgebreid vertellen welke muizen je hebt geprobeerd.
Ik snap best dat een review over een muismat maken moeilijk is en dat je er niet heel veel over kan vertellen, maar neem een voorbeeld aan deze review: http://tweakers.net/productreview/6170 (over een toetsenbord van nog geen 5 euro)
Gebruik ook hoofdletters, punten, dik gedrukte titels etc.

[Reactie gewijzigd door Fleximex op 7 maart 2008 11:10]

Sorry, Hier stond bullshit.

[Reactie gewijzigd door Henk3 op 7 maart 2008 11:39]

heb m zelf ook i.c.m de logitech g5 2007, en ik moet zeggen dat t een heerlijke muismat is, al vind ik dat hij soms wat te klein word. Ook t antislip matje is erg fijn om dat irritante schuiven te voorkomen. Wel is het zo dat je echt NIETS op je muismat moet hebben liggen anders verpest je de voetjes van de muis ( zoals bij mij aan het gebeuren is)
bedankt, is eerste review dus, zal er volgende keer aan denken