Asus Zenbook UX31A-R4003H - Reviews

Asus Zenbook UX31A-R4003H Review

HenricaNewbie 27 november 2012, laatste update op 27 november 2012, 825 views

Asus Zenbook UX31A-R4003H

Pluspunten

• Prestaties en beeldscherm

Minpunten

• Toetsenbord gaat vaak kapot

Dit is werkelijk een geweldenaar en zou de score uitstekend verdienen. Kracht en beeld zijn meer dan voortreffelijk. Echter, het keyboard is waardeloos. Reeds twee keer is het keyboard vervangen, omdat meerdere toetsen het opeens niet meer deden...kapot. Ondans de goede service-organisatie vind ik dit beneden alle peil. Zo een slechte produktkwaliteit van het keyboard is ongelooflijk.

Heb jij ook een Asus Zenbook UX31A-R4003H?

Dan heb je pech gehad want mijn op Zenbook is het toetsenbord perfect
het is een regelrechte schande dat Asus deze zenbooks blijft verkopen. Het toetsenbord werkte na enkele weken niet meer. Toen ik naar Asus belde zegden die me dat het waarschijnlijk een software probleem is, en dat ik moest resetten. niets van waar!!!
Uiteindelijk heb ik zelf het probleem opgelost door de laptop te openen en de aansluiting van het toetsenbord vast te zetten. dank aan