Specificaties 37" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 37PFL4007H Zwart Review

JopB 26 november 2012, laatste update op 26 november 2012, 461 views

Philips 37PFL4007H Zwart

Pluspunten

• Uitgebreide review volgt nog.
  • 1. Perfecte beeld kwaliteit!
  • 2. mooi helder geluid.
  • 3. opnemen op externe HDD (in FullHD)
  • 4. live pauzeren en terugspoelen
  • 5. ingebouwde enkele decoder
  • 6. Zeer mooie vormgeving.
  • 7. energie stand. Hierbij brengt hij voornamelijk het scherm in een modus waarin deze zo min mogelijk stroom verbruikt. Dus minder helder enz..
  • 8. Sublieme kijkhoek

Minpunten

• 1. Zeer trage cpu ingebouwd waardoor alles eigenlijk heel traag is.
  • 2. Systeem is niet stabiel als je de tv niet eerst enkele minuten laat opstarten.
  • 3. soms reset het systeem zich als je te snel opstart.
  • 4. Er had een sata poort in moeten zitten om ergens achter een klepje een HDD te kunnen plaatsen.
  • 5. Positie van de extra USB ingangen is naar mijn idee vervelend gekozen. Wanneer je USB inplugt dan zie je in bijna alle gevallen een kabel of USB dongel zitten.
  • 6. jammer dat Smart TV eigenlijk een externe website is ipv een app in de tv. hierdoor moet je altijd wachten totdat de nieuwe site is geladen. Lijkt wel alsof je op een externe computer aan het werken bent wat feitelijk natuurlijk dan ook zo is.
  • 7. Zeer matige afstandbediening. EXTREEM goed richten is helaas nodig. Dus uit een luie positie even op een knopje drukken zit er niet bij.
  • 8. Geen EPG terwijl je ondertussen tv blijft kijken. (dus geen scherm in scherm)

Dit is een zeer beknopte review en wordt later uitgebreider uitgewerkt.

Ik heb deze TV nu ongeveer 3 weken in gebruik en ben licht positief over mijn aanschaf. De TV heeft vele mogelijkheden maar voor alles heb je veel geduld nodig. Het geheel werkt naar mijn idee met een stukje software dat niet gericht is op efficiŽntie en zeker niet op snel werken maar enkel op de mogelijkheden.

Wat ook handig is is de internet verbinding die hij bezit. Er zijn opties een Dongel aan te schaffen. Helaas wel een speciale dongel. Dit hebben wij ook gedaan om de lelijke UTP kabel niet te hoeven zien.

Heb jij ook een Philips 37PFL4007H Zwart?