Specificaties 4" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia P Zilver Review

diquan2001 24 november 2012, 994 views

Sony Xperia P Zilver

Pluspunten

• 1 : Telefoon speaker heeft een goed geluid.
  • 2: Bouw kwaliteit van het toestel is heel goed voelt stevig aan.
  • 3 : Accu duur is goed gaat zeker 2 dagen als het niet langer is mee.

Minpunten

• 1 : Soms tijdens het bellen verbreekt het gesprek .
  • 2 : Scherm is niet wit maar meer creme .
  • 3 : Toetsen van het toestel reageren heel langzaam .
  • 4 : Update Jellybean laat wel heel lang op zich wachten.

Ik heb deze Xperia P nu denk ik een maand of 2 en gebruik deze merendeels voor mijn werk .Algemeen ben ik wel tevreden met dit toestel maar ik had echt wat meer verwacht van Sony .Ik speel er niet zoveel mee maar in het gebruik is hij best aardig ,wat ik dus wel heel jammer vind is dat de verbinding soms tijdens een gesprek word afgebroken .Ik vermoed dat dit door de sensor komt .Deze is te gevoelig waardoor de knopjes snel tevoorschijn komen en dan soms door mijn wang op ophangen word gedrukt .Niet handig als ik met een helpdesk aan het bellen ben.Het scherm vind ik ook een teleurstelling wit is eerder donker wit ,Een groot verschil vergeleken met mijn Note II die ik voor prive gebruik .Al met al een goed toestel maar ik geen Sony toestel meer zo gauw kopen na deze ervaringen met deze Xperia P.Hij presteert echt wel minder dan mijn vorige zakelijke toestel de Galaxy SII.

Heb jij ook een Sony Xperia P Zilver?

Reviews door de redactie