Specificaties 4" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Apple iPhone 5 64GB Wit Review

Rushed 24 november 2012, 406 views

Apple iPhone 5 64GB Wit

Pluspunten

• Resolutie
  • Zeer vloeiend
  • Zeer stabiel
  • Mooi geluid
  • Mooie camera

Minpunten

• Fotograferen in donker

Ik heb bij T-Mobile de iPhone 5 64GB Wit gekocht. Deze iPhone heb ik de week na de release gekocht en de wachttijd was dan ook niet mis. Maar +- 9 weken later heb ik hem dan. En na een dag met testen volgt hier mijn beoordeling:

De doos:
Het is een standaard iPhone doos. Niet te groot en vergelijkbaar met de concurrentie. De doos van de binnenkant is handig ontworpen en de iPhone 5 ligt prominent bovenop. Aanwezig zijn:
- de iPhone 5
- Quickstart guide
- Korte kleine garantie papiertjes en info papieren.
- De nieuwe EarPods
- Oplader

Al met al is alles net verpakt en het zit stevig in elkaar. De totale gebruikershandleiding is in de iBooks store te downloaden.

EarPods & Lightening:

De nieuwe EarPod koptelefoontjes zien er vreemd uit maar zitten verassend goed. Zeker voor koptelefoontjes die gewoon meegeleverd worden door de fabrikant presteren ze uitmuntend. Ook de lightening connection kabel is zeer handig. Het maakt niet meer uit welke kant je het erin stopt het past gewoon altijd.

De iPhone 5:

De iPhone 5 start op met een mooi keuzemenu wat je allemaal wilt en om even de basisdingen te setuppen. Vervolgens volgt de bekende iOS gebruikservaring. Zeer gebruiksvriendelijk en mooi ogend maar weinig customizable. Toch ben ik zeer tevreden over iOS.
Ik heb een paar spellen gespeeld en even met de camera wat foto's gemaakt. De foto's zien er allemaal strak uit (zie afbeeldingen) maar het fotograferen in het donker is toch wat minder. De spellen lopen allemaal mooi vloeiend en van die zwarte balk bij nog niet geoptimaliseerde spellen heb je nauwelijks last.

Dit was misschien een zeer korte review maar toch hoop ik dat het je een indruk gegeven heeft van wat ik in ieder geval van de telefoon vind.

Kortom de nieuwe iPhone 5 is een telefoon van topkwaliteit

Heb jij ook een Apple iPhone 5 64GB Wit?

Meer advertenties

het fotograferen in het donker is slecht.
als je een goede telefoon wil die dat wel kan moet je naar de nokia lumia 920 gaan. en de prijs is inderdaad verschikkelijk. want zo'n mobiel kan wel 500 euro goedkoper, kwalitatief gezien
De prijs zit hem niet in de hardware maar daar is volgens mij de discussie al lang op gesloten. Maar wat ik zo ongeloofelijk heerlijk vind is het gebruiksgemak en snelheid waarmee alles gaat. Alles is echt optimaal afgesteld. Verder nog auxo en moviebox geinstalleerd en de telefoon is perfect.

Lumia is als ik me niet vergis windows phone en ik vind het er allemaal heel mooi uitzien maar ik mis connecties met andere apparaten. Zo heb ik met een nexus tablet gewerkt en het ding aanzich is mooi maar heeft wat gebreken maar vooral de verbinding met pc, tv en andere apparaten vind ik tegenvallen.