Acer Liquid Glow E330 Zwart Review

manuarmata 6 december 2012, 487 views

Acer Liquid Glow E330 Zwart

Pluspunten

• erg goedkoop.
  • uitstekend scherm.
  • werkt vlot.
  • goede bouwkwaliteit.
  • 2 dagen met een laadbeurt.

Minpunten

• eigenlijk geen.

Deze telefoon is mijn vrouw haar eerste smartphone, Haar budget was 200 euro en deze acer paste daar met zijn 169¤ ruim in. na een tweetal maanden gebruik kan ik eigenlijk stellen dat er gewoon niks slecht is aan deze telefoon. Ja er zijn snellere mooiere grotere telefoons maar voor 169 ¤ koop je bij andere merken een telefoon die op alle vlakken minder presteert. er is voor die prijs geen enkele telefoon met een mooi 800x480 scherm én een 1ghz snapdragon én android 4.0.

Dit is gewoon een sterk ondergewaardeerd toestel, toegegeven een Acer als telefoon deed bij mij ook wel even de wenkbrouwen fronsen maar dit is compleet onterecht. Ik was zelfs zo onder de indruk van dit toestel dat ik me zelf de acer cloudmobile heb aangeschaft.

Heb jij ook een Acer Liquid Glow E330 Zwart?