Specificaties 15,6" (1920x1080), 750GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

MSI Gaming Series GX60 1AC-014NL Review

x1rionNewbie 22 november 2012, laatste update op 27 november 2012, 873 views

MSI Gaming Series GX60 1AC-014NL

Pluspunten

• AMD A10-processor
  • AMD Radeon HD 7970M. Waanzinnige graphics!
  • USB 3.0.
  • Steelseries Keyboard
  • 4 luidsprekers en een ingebouwde subwoofer.
  • 9 cell batterij ( + - 4.5uur zonder netspanning! )

Minpunten

• 15.6" is mss voor sommige te klein, alhoewel hij een resolutie van 1920x1080 heeft.
  • redelijk Dik tegenover andere modellen.

vorige week nieuw aangeschaft bij coolblue.be
zelf had ik eerst een samsung r710 die zijn beste tijd heeft gehad.
eerst was ik van plan om een alienware x17 te bestellen maar daar ben ik maar snel van terug gekomen, ( prijs - kwaliteit ) ok, de alienware ziet er best vet uit maar bij mij gaat het niet om hoe hij eruit ziet maar wat hij kan.

Heb jij ook een MSI Gaming Series GX60 1AC-014NL?

Reviews door de redactie

Verbeter svp even de resolutie: die is namelijk 1920x1080.
Ben zelf op zoek naar een andere laptop, aangezien mijn huidige laptop van de baas is en ik een overstapje van werkgever ga maken. Deze lijkt mij grafisch erg goed, zeker voor de prijs.
Krijg je geen gi-gan-tische bottleneck met die A10?
valt redelijk goed mee, ik heb er sinds vorige week een nieuwe SSD in gemonteerd,
qwa snelheid is hij er wel een beetje op voorruit gegaan.

wat bedoel je juist met bottleneck ?
dat de processor de gpu ophoudt tijdens bv. gamen aka de cpu kan de gpu niet goed bijhouden omdat die relatief een stuk minder krachtig is.
ahh,

ja ik kan de laatste nieuwe games redelijk draaien, maar idd er wijn een paar games die ik moet terugschroeven, ik had er wel meer van verwacht.
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.. De standaard A10 die erin zit vormt inderdaad een bottleneck. Gelukkig zijn er een paar slimme mensen geweest op notebookreview die een manier hebben gevonden om de A10-5750M te locken op 3.2ghz. Ik heb er zelf een A8-5550M engineering sample inzitten welke op 3.6ghz geclocked is waardoor de GPU nu 100% benut wordt en ik geen last meer heb van de cpu bottleneck.
m0nk,

heb je mss een link ? zou echt handig zijn dak ook ff aan de slag kan ;)
Heb nog een A8-5550M met unlocked multiplyers te koop (Engineering Sample). Voor de geinteresseerden :)