Specificaties Rad. HD7850 (910MHz), 2GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Club 3D Radeon HD 7850 royalKing Review

gmartijnNewbie 22 november 2012, laatste update op 22 november 2012, 1.744 views

Club 3D Radeon HD 7850 royalKing

Pluspunten

• Prima kaartje, wordt nog niet te warm, prijs is prima, en op Full HD gamed hij prima met de huidige games (Dishonored, NFS MW 2012).

Minpunten

• 1e keer had ik een kaart die na verloop van tijd Artifacts begon te vertonen. RMA opgestuurd, en kreeg een nieuwe retour. Prima opgelost door de mensen van Alternate!

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Kaartje aangeschaft om in mijn nieuwe budget gaming pc te zetten. De prijs/kwaliteit verhouding was voor mij doorslaggevend.

Heb jij ook een Club 3D Radeon HD 7850 royalKing?