Asus K8V SE Deluxe Review

ndeleeuw 12 april 2005, laatste update op 1 januari 1970, 330 views

Asus K8V SE Deluxe

Pluspunten

• Veel mogelijkheden zoals SATA, GBit Lan enz.

Minpunten

• Jammer dat er een 754 slot op zit ipv een 939 nu is de AMD64 3500 de snelste processor die in dit bord past

Layout Score: 4
Ik heb dit moederbord samen met een AMD64 3400+ gekocht en ben er zeer tevreden over.
vooral de groeimoeglijkheden bevallen me aan dit bord.
zo kun je van ATA naar SATA over stappen.
verder is de gigabit lan een fijne voorbereiding op de wat snellere netwerken die er aan zitten te komen.
usb poorten zul je niet te kort komen op dit moederbord met zijn 8 usb poorten waarvan 4 onboard en 4 op een bracket.

Heb jij ook een Asus K8V SE Deluxe?