Club 3D Radeon HD 7750 1GB GDDR5 Review

justanotheruser 20 november 2012, 820 views

Club 3D Radeon HD 7750 1GB GDDR5

Pluspunten

• Vorige vgakaart was een HD6670
  • deze is ongeveer even snel, maar veel stiller en zuiniger,
  • geen PCI-E voedingsplug nodig
  • max 55Watt energieverbruik...
  • Gunstige prijs

Minpunten

• 1GB GDDR5 misschien bottleneck bij gamen op Full HD (not sure)
  • VGA aansluiting overbodig (voor veel mensen)
  • DVI aansluiting overbodig

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Leuke grafische kaart voor mijn nieuwe systeem.
i5 - 3300 Quad 3,0 Ghz
16.384MB DDR3 1600

Vorige vgakaart was een 6670 van Asus.... deze is ongeveer even snel, maar veel stiller en zuiniger, geen PCI-E voedingsplug nodig en max 55Watt energieverbruik

Heb jij ook een Club 3D Radeon HD 7750 1GB GDDR5?

Ongeveer even snel? Dat zou niet moeten kloppen. Deze kaart is veel sneller.
hmm....... nouja in de windows prestatie index scoort hij 7,5 / 7,5
De vorige bleef hangen op 6,7 als ik me niet vergis, weet niet voor welke toepassingen en games dit representatief is overigens....

ik speel Forged Alliance, CoH Blitzkrieg en af en toe Starcraft II..... op Full HD gamen met medium/high settings lukt mooi met dit kaartje
Vorige vgakaart was een HD6670

Volgens mij is dit een voor jouw een persoonlijk pluspunt.

Want als sommige tweakers een HD7970 Crossfire hebben en dan deze er in zitten is het niet meer echt een pluspunt als deze kaart er in gaat.

(Ja misschien voor je energie rekening 8)7 )