Osomount U-Grip Review

Gadzilla 20 november 2012, laatste update op 20 november 2012, 507 views

Osomount U-Grip

Pluspunten

• Deze kleine krachtpatser houdt elke telefoon tot wel 12 cm stevig vast. Door de extra stevige suction cup, die ook nog eens is voorzien van een extra plakstof, is deze autohouder werkelijk op elke plaats in de auto te bevestigen. Dit betekend dat er geen vieze plekken meer op het raam te zien zijn. En het beste is nog dat er geen resten achter blijven, nadat de U-Grip van zijn plaats verwijderd wordt. Heb je de U-Grip een tijdje niet gebruikt en zit er nu stof aan de onderzijde? Geen probleem. Je houdt het ding gewoon onder de kraan, laat hem drogen en hij is weer klaar voor gebruik.

Minpunten

• Het zwarte plastic geeft een verkeerde indruk van het werkelijke kunnen van deze autohouder. Laat u niet van de wijs brengen.

Onlangs hebben wij de Osomount U-Grip opgenomen in ons assortiment. Wij waren vooral erg onder de indruk van de ontwerpen die dit bedrijf heeft ontwikkeld. De U-Grip ziet er in het eerste oogopslag misschien wat eenvoudig uit, maar niets is minder waar. Bij Gadzilla zijn we overtuigd van deze praktische autohouder. Overtuig ook uzelf.

Heb jij ook een Osomount U-Grip?