Specificaties Tower, 6 interne + 3 externe bays - Bekijk alle specificaties

Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case Review

Wiebah4 5 maart 2008, laatste update op 10 maart 2008, 1.096 views

Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case

Pluspunten

• Monsterlijke uiterlijk
  • Windowed side panel links
  • USB's bovenop
  • ingebouwde UV-blauwe LED's (GAAF!!!!)
  • Vorm, behuizing smoelt goed!
  • Ventilatoren (4), goede koeling
  • 7 uitbreidingsslots

Minpunten

• Geen

Met het samenstellen van een desktop mocht een monsterlijke behuizing niet ontbreken... Ik heb gekozen voor de Antec Nine Hundred, in mijn ogen een monsterlijke kast, prijs Ą90,70 via Cool Prices.

Wat specs:
Max. moederbordgrootte: ATX
Ondersteunde moederborden: ATX, microATX
Aantal vakken toegankelijk aan voorkant: 9
Breedte: 20.6 cm
Diepte: 49.3 cm
Hoogte: 46.8 cm
Gewicht: 8.4 kg

Mooie Windowed side panel, ingebouwde UV-blauwe LED's, goede inbouwmogelijkheden, 3 midsize ventilatoren (2 voor, 1 achter) en 1 monsterlijke boven standaard:

Boven : 1 x 20 cm - ( 1 ge´nstalleerd)
Achterkant : 1 x 12 cm - ( 1 ge´nstalleerd)
Voorkant : 2 x 12 cm - ( 2 ge´nstalleerd)

Draaisnelheid van een aantal ventilatoren regelbaar. Naast deze ventilatoren heb ik voor de processorkoeling gekozen voor de Arctic 7 Pro. Met het handige programma Core Temp kan ik mooi zien dat mijn twee cores (E6750) qua temperatuur standaard rond de 25C komen. De ventilatoren van de Antec Behuizing in deze opzet houden je kast standaard al zeer koel; ik kan geen enkel deel vinden op de behuizing dat warm wordt. Ziet er overigens verder echt vet uit.

Zeer gebruiksvriendelijke behuizing. Makkelijk te openen, voorzijde ook heel simpel! (was aangenaam verrast dat de voorzijde ook heel gemakkelijk te verwijderen is waardoor inbouw van hardware nog gemakkelijker gaat), usb's bovenop. Prachtig monsterlijke kast en dat voor een miditower.

Bij deze kast zit standaard geen voeding. Bij het bouwen van mijn nieuwe pc had ik nog een Corsair 520W.

Ben zeer tevreden met deze aankoop (zie foto's).

Heb jij ook een Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case?

Ik wil wel een min puntje toevoegen, het zwarte verf laat bij mij snel los en bij sommige plekjes begint de base kleur weer zichtbaar te worden.
Hey Caspah, ik heb em slechts twee weken maar hoop toch echt niet dat ie begint te bladeren! :/
euhm.... misschien kun je even een foto maken van die kale plekken want dat vind ik wel interessant.
Kun je wat meer vermelden over je systeem want hoe warm die processor word is eigenlijk niet echt interessant als je niet weet welke het is.
Goeie opmerking Lennoow, ik zal zsm wat foto's plaatsen zonder de kale plekken.....
Als je mijn profile leest zie je de specs van mijn pc... ;)
Asus P5K-E WiFi mobo, Intel Core 2 Duo E6750, 8800 GT vk, 2x2gb Corsair XMs2.
;)

[Reactie gewijzigd door Wiebah4 op 5 maart 2008 08:54]