Onkyo HT-S9405THX Review

dbz1985 17 november 2012, laatste update op 17 november 2012, 3.853 views

Onkyo HT-S9405THX

Pluspunten

• geluid en beeld uitstekend
  • mooie prijs voor een set met THX geluidsfunctie

Minpunten

• kabels voor de speakers achter hadden wel iets langer mogen zijn die meegeleverd waren

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik heb deze geweldige set nu 1 jaar in mijn bezit via digitalstreet.nl besteld destijd voor maar 825,- (goeie sneller service).... zeer tevreden en komt beter geluid uit dan de Bose speakerset van mijn broer :-)
verder is de 3D weergave naar mijn tv (samsung ue46d8000) via hdmi ook uitstekend!!!
Mooi toekomstgereed versterker en hele mooie bas uit de subwoofer.....je krijgt een echte thuisbioscoop effect!!!
via usb aan de voorkant kan ik mooi mijn iphone 5 aansluiten en dan mijn playlist afspelen die ik op de iphone heb staan en ook mooi geluid met muziek dus.
Met blu-ray films afspelen met DTS-HD audio weet je niet wat je overkomt bij bijvoorbeeld fast and the furious :-)

Heb jij ook een Onkyo HT-S9405THX?

Wel een erg beknopte review niet?
Zou ik mogen vragen met welke bose je hebt vergeleken, dit maakt natuurlijk wel een erg groot verschil. Wat versta je onder beter geluid? Er zijn namelijk mensen die meer volume zien als beter geluid, of een hardere bassweergave. Heb je voldoende instellingen om het geluid naar wens af te stemmen? Wat zijn de verschillende aansluitingen? Is alles netjes verpakt? Het lijkt mij een interresante set om eens goed naar te kijken, mischien kan je je review eens uitbreiden :) . Alvast bedankt voor de beoordeling.