Specificaties 15,6" (1366x768), 640GB - Bekijk alle specificaties

Packard Bell Easynote TK85-GO-231 Review

mollotjuhNewbie 14 november 2012, 138 views

Packard Bell Easynote TK85-GO-231

Pluspunten

• Processor
  • Accuduur
  • De mijne kwam met gratis volledige versie Photoshop Elements
  • Classy
  • Goed beeld
  • Geheugen

Minpunten

• Videokaart: Als je hem wilt gebruiken voor gamen, raad ik je deze toch niet aan.

Ik ben zeer tevreden met dit product. Ondanks dat veel mensen in mijn omgeving lachen om Packard Bell, heeft deze laptop me nog nooit in de steek gelaten :) :) Terwijl ik de andere merken (Toshiba, Acer, Asus etc.) om me heen het strijdveld zien verlaten, ploetert mijn PB'tje lekker rustig door, weliswaar met upgrades, maar dat neemt niet weg dat de laptop gewoon doet waar hij voor gemaakt is :)

Heb jij ook een Packard Bell Easynote TK85-GO-231?