Cooler Master TPC 800 Review

StudioHaen 14 november 2012, 511 views

Cooler Master TPC 800

Pluspunten

• de prijs
  • de stilte

Minpunten

• het is een flink groot blok metaal, in mijn miditower drukt ie zowel tegen de zijwand als tegen de voeding
  • moederbord moet los om aan de achterkant iets vast te schroeven

Geluidsproductie (min) Score: 4
Koelvermogen Score: 4
Da's niet al te veel geld voor passieve koeling. Hoewel niet echt passief, want idealiter klik je er nog wel een fan aan vast.

Hij houdt onder normale omstandigheden de CPU temperatuur netjes laag. de fan hoeft dan bijna niet te werken. Ik heb 'm niet geloadtest.

Heb jij ook een Cooler Master TPC 800?