Specificaties Actie, Entertainment, Party-game voor de Wii - Bekijk alle specificaties

Mario Party 8, Wii Review

sijmen95 14 november 2012, laatste update op 14 november 2012, 79 views

Mario Party 8, Wii

Pluspunten

• Leuk als je met meer dan 2 spelers speelt
  • Minigames
  • Je kunt meerdere minigames vrijspelen

Minpunten

• Als je alleen speelt is het minder leuk

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 3
Besturing Score: 3
Geluid Score: 4
Beeld Score: 3
Gameplay Score: 3
Ik heb dit spel gespeeld bij een vriend van mij. We waren het met z'n vieren aan het spelen en het was echt een gezellig spel. Later heb ik besloten om het spel ook zelf aan te schaffen. Ik heb eerst alleen gespeeld en tegen computer spelers gespeeld. Dit was minder leuk dan toen we het met z'n vieren speelden. Later heb ik het met m'n broertje gespeeld en toen was het direct al veel leuker. Hoe langer je speelt hoe leuker het wordt. Als je wat langer speelt krijg je ook kaarten in de game. Deze game cards kun je inruilen voor minigames en andere leuke dingen. In de game zelf speel je ook allemaal minigames vrij zodat het steeds leuker wordt. Je hebt in de game verschillende spel opties. Conclusie: Het is echt een gezelschapsspel.

Heb jij ook een Mario Party 8, Wii?