Sony Xperia tipo Blauw Review

sijmen95 29 januari 2013, 852 views

Sony Xperia tipo Blauw

Pluspunten

• Verkrijgbaar in meerdere kleuren
  • Multi-touch werkt goed
  • Programma's meege´nstalleerd: WhatsApp, OfficeSuite, TrackID, etc.
  • Werkt snel
  • Is goedkoop in zijn klasse
  • Accuduur

Minpunten

• Geen oordopjes meegeleverd

Ik heb deze smartphone bij Alternate besteld. Ik heb hem in het weekend besteld. (Zaterdagavond om ongeveer 22:00) Dinsdagmorgen om 10 uur werd hij geleverd. Ik heb hem direct uitgepakt en door gespit.

Wat mij direct opviel was dat hij snel reageerde en dat whatsapp en dergelijke er al op stond. Verder zit er aan de bovenkant een aan/uit knop. Als je deze kort indrukt gaat de telefoon direct in de slaapstand. Als je vervolgens nog een keer drukt kun je direct weer verder gaan. Dit vindt ik een handige optie. Ik heb ook de camera uit getest. De camera is ongeveer 3 megapixel en dat is voor normale video's wel voldoende. Verder zitten onder het scherm drie handige touch-buttons, namelijk terug, home, en instellingen. Deze telefoon draait op Android 4.0.4 en ik ben er zeer tevreden over.

Heb jij ook een Sony Xperia tipo Blauw?