Specificaties 4,8" (800x480), Android 1.6, WiFi - Bekijk alle specificaties

Archos 5 Internet Tablet Zwart Review

RGreweldinger 14 november 2012, laatste update op 14 november 2012, 169 views

Archos 5 Internet Tablet Zwart

Ik wilde kiezen tussen een Ipod Touch en deze Archos 5 en heb toen gekozen voor de archos omdat deze net wat goedkoper was en volgens de verkoper in de winkel net zo goed was. Achteraf kwam ik bedrogen uit, er werd geen Mini-usb bij geleverd welke wel nodig was om bestanden over te dragen, de kabel die erbij zat was namelijk alleen om op te laden. Deze aansluiting was ook heel snel kapot en nu zit ik dan ook met een apparaat waar ik niets meer aan heb.

Heb jij ook een Archos 5 Internet Tablet Zwart?