Specificaties 15,6" (1366x768), 500GB - Bekijk alle specificaties

MSI CX620-001NL Review

RGreweldinger 14 november 2012, 113 views

MSI CX620-001NL

Pluspunten

• prijs
  • processor
  • beeldkwaliteit

Minpunten

• behuizing
  • accu

Heb deze laptop nu ruim 2 jaar en presteert zeer wisselvallig op de verschillende punten. Toendertijd kostte hij 650 wat een mooie prijs was voor een laptop met i5-processor en ook de andere specificaties spraken mij toendertijd wel aan. Ik heb hem toen via internet besteld en meteen viel de kwaliteit van de behuizing mij tegen. Achteraf gezien vind ik het jammer dat ik hem niet eerder had gezien, want dan was ik voor een laptop met een stevigere uitstraling gegaan. Heb al meerdere malen het scherm zelf terug vast moeten schroeven en heb ook een nieuwe accu moeten aanschaffen aangezien de vorige na 1,5 jaar het nog maar een half uur volhield met een volle accu.

Heb jij ook een MSI CX620-001NL?