Netgear WN2500RP Review

nielswijnNewbie 13 november 2012, 2.441 views

Netgear WN2500RP

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Uitstekend bereik
  • dmv SSID wijziging een groot netwerk

Minpunten

• Nog geen

Beheerbaarheid Score: 4
Ik heb de Range exstender gisteren bij 4 launch gekocht.
De installatie was een eitje.
Ik heb geen gebruik gemaakt van de easy installatie.
Ik heb de range exstender handmatige geinstalleerd.
Dit was eenvoudig te doen door middel van een in te toetsen url en kwam direct op de range exstender. Hij vond direct mijn 2.4 ghz en 5 ghz kanelen.
De SSID is eenvoudig aan te passen naar je huidige SSID's ( nadelige is wel dat je na installatie niet meer via de eerdere URL op de exstender unt komen. ) maar door middel van de eigen IP adres nog steeds eenvoudig te bereiken.
Je kunt eenvoudig verschillende instellingen maken binnen de range exstender.

Ik heb de range exstender aangesloten op de NetGear WNDR 4500

Heb jij ook een Netgear WN2500RP?