Amazon Kindle Fire Zwart Review

piotrbre 12 november 2012, 653 views

Amazon Kindle Fire Zwart

Pluspunten

• Waar voor je geld
  • Snel!
  • Niet te licht zoals de ipad mini, maar ook niet te zwaar
  • Fijne grip

Minpunten

• Kan soms opeens heel warm worden
  • In de zon werkt het niet perfect (net een spiegel)

De Kindle Fire is een zeer mooi apparaatje. Zeker als je kijkt naar de prijs kwaliteitsverhouding. Ik raad iedereen aan om er ook een te kopen. Ik heb hem zelf gemod naar ICS en dat draait perfect! Het is je geld zeker waard!

Heb jij ook een Amazon Kindle Fire Zwart?

Hoi,

Ik heb er zelf ook een en ben super tevreden.
Ik kan alleen geen apps downloaden omdat ik in Nederland woon.
Hoe omzeil je dit?

Hoe heb jij heb gemod naar ICS?

Groet,
Misschien heb je het al gelezen, of heb je er toch wat aan.
Ik vond deze link hier op tweakers:
Succes ermee.

(PS: zou Amazon ook naar Nederland komen?)
Hallo stones,

Ik heb hem gemod via een guide die ik niet meer terug kan vinden (ik krijg hier veel vragen over ook binnen mijn vrienden kring) maar ik kan je wel vertellen dat ik de Glazed ICS mod gebruik. Deze werkt volledig en ik heb nog 0,0 bugs ontdekt en gebruik het toch al geruime tijd

Met vriendelijke groet
Piotr

@kootje

Amazon komt naar nederland. Ze hebben sinds de zomer solicitaties voor nederlandse werknemers maar een echte datum staat niet vast.