Specificaties 32GB SDHC, 0,547 per GB - Bekijk alle specificaties

Sandisk Ultra 32GB SDHC UHS-I 30MB/s Review

Paroal 10 november 2012, laatste update op 10 november 2012, 1.483 views
Heb dit kaartje met name aangeschaft om te gebruiken om ermee te filmen met een canon 550d. Echter, stopt ie er regelmatig automatisch mee. Max tijd wat ik er mee kan filmen is 12 min. Regelmatig stopt ie eerder. Continu komt er een indicator met 1 niveau in de display.

Met een ander kaartje, zelfde merk, 8 gb en class 6, heb ik totaal geen problemen mee.

Geen idee waar het aan ligt. Tot nu toe slechte ervaring ermee.

Heb jij ook een Sandisk Ultra 32GB SDHC UHS-I 30MB/s?

Die 12 minuten maximaal is een beperking van de 550D. Niet van de gebruikte geheugenkaart.
Klopt is een beperking, maar hij stopt zelfs soms eerder na 1-2 minuten.

Regelmatig zie ik ook een indicator tijdens het filmen, wat betekent dat ie moeite heeft met het wegschrijven, wat ik juist niet had verwacht met een class 10 kaartje.