AMD Athlon X2 BE-2350 Boxed Review

Matrinox 29 februari 2008, laatste update op 9 maart 2008, 599 views

AMD Athlon X2 BE-2350 Boxed

Pluspunten

• inmiddels is het overclocken nog erder gegaan naar 31 % dus
  • dus nu loopt ie op een FSB van 260 met een multiplier van 10.5 en dus kom ik uit op 2730 Per Core dus zeer acceptable vind ik zo
  • cool en goed overclockbaar tot 31% voor zijn 46 euro een leuke dual core proc

Minpunten

• na 31 % stopt ie er gewoon mee en wil dan dus ook niet meer verder boot dan weer op met 2100 Mhz per core en dan kan je van voor afaan beginnen.

Ik heb deze proc. gebruikt voor een aantal flinke sessie's met 3d marks
dus 2003 ,2005 en 2006.
hij deed het er niet slecht op maar na overklokocken met 31% ging het een stuk beter
hij produceert bijna geen warmte ook niet onder stress ( 34 C) en idle is ie rond de 29 a 30 graden.
al met al een echte value for money ding waar je best iets mee kan alsje niet al te hoge eisen stelt.
Naderhand is ie ook getest in een quake 4 game maar daar gaf het wat sneheids problemen bij het laden van andere velden daarnaast gafhet soms een wat flikkerend beeld omdat de screens te vol zaten met opengl dingen wat de proc niet snel genoeg kon verwerken

ik vind dit proccie een best goed ding als je geen zware applicaties draait maar een relaxte gamer bent die niet te veel eisen stelt aan zijn proc en aan het mobo maar wel leuk wil gamen

ik ben zeer tevreden over zijn warmte productie en zijn geluidsproductie omdat er een cooler bij zit die je amper of niet hoort

Heb jij ook een AMD Athlon X2 BE-2350 Boxed?

Zo... grote stappen snel thuis?

Ik vind hem... onoverzichtelijk en slordig.
Kritiek kan je hebben hierop, maar zelf schrijf jij ook niks..
Ik vind het wel vreemd dat je de 20% overclock bij zowel goed als slecht neerzet eerlijk gezegd.
Daarbij kun je imho naar meer kijken dan alleen OCbaarheid, temps, performance, energieverbruik lijken me zeker ook belangrijk.