Specificaties 10,1" (1280x720), 320GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire One 522-C6Dkk Review

Technoturk 8 november 2012, 333 views

Acer Aspire One 522-C6Dkk

Pluspunten

• klein, licht gewicht, lange accu duur, krachtige video kaart.

Minpunten

• interne speaker is mono maar hier merk ik verder niks van om dat hij stereo afspeelt op 1 speaker. en 1.3Ghz dual core moch wel heel iets meer zijn maar ook dit is als nog voldoende

zo standaard uit het fabriek is hij nog al lui door zijn 1 GB ram.
deze heb ik gelijk vervangen door een 4GB ddr3 so-dimm module en ook heb ik windows starter er af gegooied en windows 7 ultimate 64 bit geinstaleerd. draait als een trein en ook spellen zo als gta sa en nfs carbon lopen soepel en hd 1080p films zonder te stotteren.

van de zomer is er een volle glas cola over hem heen gekomen toen hij nog aan stond. aleen het toetsen bord deed het later niet meer toen had ik eenn ieuwe toetsen bord besteld en ook alle toetsen schoon gemaakt en na het drogen deed hij het weer .. nu heb ik dus een toetsenbord over voor het lief hebber mail mij maar pm als je intresse hebt zo lang hij niet verkocht word hou ik hem als reserver voor me zelf.

Heb jij ook een Acer Aspire One 522-C6Dkk?

Spelling & grammatica checker :+
Nu ik het trug lees klopt wat je zegt.
Ik was iets te haastig met het typen :)