Asus PCE-N15 Review

Baconiaal 7 november 2012, laatste update op 8 november 2012, 825 views

Asus PCE-N15

Pluspunten

• Werkt nu, soort van.

Minpunten

• In ieder geval niet aanschaffen i.cm. Zyxel P-2812HNU-F1 want dan heb je er niks aan.
  • Werkt onder Linux (Ubuntu 12.04) netzo slecht als onder Windows zelfde symptomen. Geet aan dat er wel connectie is maar heeft 100% packet loss.

Erg Jammer product dat uitermate slecht ondersteund wordt. zitten zeer slechte drivers voor ingbouwd in Windows, worden bijna even slechte drivers meegeleverd.

Werkte daarom eerst alleen in 802.11b modus.

na het downloaden van een iets nieuwere driver voor de 8192ce chipset die ik met veel omwegen gevonden heb in een driverpack van Toshiba. functioneerd alles nu iets beter,. maar nogsteeds niet stabiel op 802.11.b/g/n

Ik geef lage punten voor alles wat te maken heeft met ondersteuning want de beschikbaarheid van drivers/info/ondersteuning is echt dramatisch.

Heb jij ook een Asus PCE-N15?

Kom op zeg, dit is toch geen review!
Dat klopt, Het is de constatering dat dit product niet fatsoenlijk werkend te krijgen is en dat er dus niet zoveel te reviewen valt.

Ik hoop mensen te waarschuwen dat ze hiermee waarschijnlijk een kat in de zak kopen.