Acer AL1714 Wit, Zwart Review

Spiller 24 april 2005, 382 views

Acer AL1714 Wit, Zwart

Pluspunten

• Geen ghosting, mooie kleuren

Minpunten

• Vrij duur, geen DVI

Ik maak nu ongeveer een jaar gebruik van mijn Acer AL1714. Geen enkele dode pixel, absoluut geen last van ghosting of iets dergelijks, en zeer goede kleurweergave. Gamen met dit scherm gaat uitstekend, ondanks de relatief hoge responstijd, 14MS.
Het scherm is relatief wel wat aan de dure kant, maar je krijgt er wel een A product voor terug. Jammer dat het geen DVI aansluiting heeft, maar dit is natuurlijk een keuze die je maakt wanneer je een scherm koopt.
Het scherm is makkelijk te demonteren, en gaat ook regelmatig mee naar lan parties en dergelijken.
Dit is mijn eerste TFT scherm, ik ben er zeker van dat ik nooit meer terug ga naar CRT.
Scherm is erg helder, en prettig om ook lang naar te kunnen blijven kijken.

Heb jij ook een Acer AL1714 Wit, Zwart?