Sony Xperia J Zwart Review

mastermkw 7 november 2012, laatste update op 7 november 2012, 2.884 views

Sony Xperia J Zwart

Pluspunten

• scherm (resolutie)
  • degelijkheid
  • prijs
  • Android 4.0.4

Minpunten

• Traag
  • Verhouding scherm
  • Te kleine locktoets
  • Terug toets zit links ipv standaard rechts.

Toestel nu een aantal dagen in bezit. Onderstaande positieve en negatieve punten zijn mij opgevallen. Overal redelijk tevreden.

Heb jij ook een Sony Xperia J Zwart?

"Terug toets zit rechts ipv standaard links"

Huh, op alle foto's lijkt die toch links te zitten...
Klopt, aangepast l en r opgedraaid.
Dit leek mij ook een interessant toestel, maar ik ben uiteindelijk toch voor een Xperia U gegaan - het werd sowieso een Sony, want dat vind ik mooie toestellen - omdat ik me zorgen maakte om de prestaties. Dat blijkt helaas ook terecht te zijn.

Ik hoop dat jij er verder nog veel plezier van hebt, maar anderen zou ik qua Sony toch een Xperia Sola of U aanraden voor dit geld. Iets kleiner scherm, iets ouder en waarschijnlijk geen 4.1 van Sony, maar wel een stuk meer kracht.

Ik zou dit wel bij lange na geen review noemen.
over de prestaties hoef je je zeker geen zorgen te maken, de meeste games waaronder GTA 3 draaien helemaal soepel en dat ervaar ik toch niet hetzelfde bij de xperia U. bovendien is voor mij android 4.1 toxh wel een must.

[Reactie gewijzigd door Sidle op 2 februari 2013 21:30]

"Overal redelijk tevreden." en dan de allerlaagste ster?
Wat een pruts review. Review dan niet. Helaas kunnen we niet min-enen...

[Reactie gewijzigd door s.tukkie op 19 april 2013 08:36]