LG Optimus P700 L7 Zwart

Specificaties 4,3" • 800x480 • 3GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

LG Optimus P700 L7 Zwart Review

pascal-drewes 7 november 2012, 1.284 views

LG Optimus P700 L7 Zwart

Pluspunten

• Goedkoop
  • Mooi design
  • Helder scherm
  • NFC handig!

Minpunten

• Kraakt in broekzak
  • Achterkant voelt goedkoop
  • Mobiel internet moeilijk in te stellen
  • Voor mij niet snel genoeg

Mooie telefoon voor weinig geld. Doet wat hij hoort te doen maar voor mij net iets te traag.

Heb jij ook een LG Optimus P700 L7 Zwart?

Dit mag niet eens een comment heten laat staan een review
Het spijt me als ik wat te kort geschoten ben met deze "review".
Ik wou gewoon snel wat over deze telefoon vertellen.
Beter dan niets, bedankt.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.