Specificaties 3,65" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Ace Plus S7500 Zwart Review

rodeparaplu 6 november 2012, 1.048 views

Samsung Galaxy Ace Plus S7500 Zwart

Pluspunten

• Fijne wekker met zachte 'pre-wekker' geluidjes, die veel lieflijker zijn dan wekkergeluiden op zich.
  • Ik vind dat hij snel is.
  • Mooi helder beeld.
  • Slimme indeling van de apps.

Minpunten

• In een huis met meerdere routers (wifipunten) pakt hij er ééntje en je moet heel lang wachten of handmatig wijzigen als je dichterbij de andere router bent.
  • Ik krijg het wel voor elkaar om de beltoon te wijzigen in mijn persoonlijke MP3-geluid, maar niet om de sms-toon en whatsapptoon te wijzigen in mijn persoonlijke MP3-geluid.
  • Als de accu vol is, (hij hangt aan de lader) dan trilt hij eenmalig om je dit te laten weten, zelfs als het geluid en trilfunctie uit staan. Lastig, 's nachts, want daar werd ik wakker van.

Mijn vriend had al jaren een iPhone 3S en ik vond die vormgeving heel fijn. Ronde randen (niet zo scherp in de hand) niet te groot (de nieuwste Galaxy is bijna niet met één hand te bedienen). Deze Galaxy Ace Plus heb ik dus gekocht omdat hij heel veel lijkt op de 3S. Hij ligt lekker in de hand en alles kan ook met één hand. Hij belt goed, hij 'computert' goed, maar als je er veel mee werkt, is hij wel elke avond driekwart leeg. Op werkdagen kan ik er met gemak twee dagen mee doen, in het weekend ligt hij elke avond aan de lader. Hij laadt trouwens supersnel op.
Zoals elke smartphone heeft hij allemaal mogelijkheden voor apps en daar maak ik veel gebruik van. Er zit een mp3-speler op met goed geluid en een voicerecorder in de browser, zodat je niet hoeft te typen, maar kunt spreken. Heel goed.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Ace Plus S7500 Zwart?