Beko DCU 2670 X Review

Bally 6 november 2012, laatste update op 16 november 2012, 958 views

Beko DCU 2670 X

Pluspunten

• Inhoud

Minpunten

• Nog niet gevonden

Droogresultaat Score: 4
Energieverbruik Score: 3
Na zelf lang getwijfeld te hebben tussen een warmtepomp droger en een condens droger is het toch een condens droger geworden. Dit om de simpele reden: wij gebruiken de droger te weinig om een warmtepomp droger kosten efficient te maken. Als we de droger meer dan 100 keer per jaar gebruiken is het veel, dus toch gekozen voor een condensdroger. Deze droger kwam na het lezen van wat reviews op kieskeurig goed uit de bus.

De droger is redelijk goedkoop en heeft een grote inhoud, ideaal. Momenteel hebben wij de droger 2 weken in ons bezig en hebben we hem 2 keer gebruikt. Ik heb bijgehouden hoeveel stroom de droger daadwerkelijk gebruikt en dat viel me erg mee. Voor een volle droger aan handdoeken en beddengoed gebruikt hij ongeveer 2kWh.

De droger is vinden wij stil. Al kan het natuurlijk nooit stil genoeg ;) . En is handig in gebruik.

Ik zal over enkele weken/maanden de review uitbreiden als we de droger vaker gebruikt hebben

Heb jij ook een Beko DCU 2670 X?

Thx voor de review.

Ben zelf aan't twijfelen tussen deze voor 285eur (Energie B ) of een warmtepompdroger aan 418 euro (Energie A+). Ik zou bijna voor de warmtepompgaan maar na reviews gelezen te hebben duurt het tot 2 x langer toe met een warmtepompdroger... Ze zijn wel 2 x zuiniger, maar als het 2 x langer duurt valt dat voordeel ook weer weg?

Specifiek in dit geval:
condens= 116 min.