Intel Core i7 2600K Boxed Review
Ik ben altijd een trouwe AMD fan geweest totdat ik de switch maakte naar Intel.
Ik heb toen gekozen voor de I7 2600K en was meteen verkocht.
De I7-2600K is een sterke en betrouwbare CPU, ik heb de CPU nu op 4.8 Ghz draaien vanwege de hoge eisen van FSX en het loopt geweldig stabiel met max temps van rond de 50graadjes onder volle stres.
M.a.w. ik ben erg blij met de 2600K!
Pluspunten
Gemakkelijk te overclocken warmte generatie valt mee erg stabiel op hoge freq.
Minpunten
Oc'ed een stroomzuiper
Eindoordeel
Ik ben altijd een trouwe AMD fan geweest totdat ik de switch maakte naar Intel.
Ik heb toen gekozen voor de I7 2600K en was meteen verkocht.
De I7-2600K is een sterke en betrouwbare CPU, ik heb de CPU nu op 4.8 Ghz draaien vanwege de hoge eisen van FSX en het loopt geweldig stabiel met max temps van rond de 50graadjes onder volle stres.
M.a.w. ik ben erg blij met de 2600K!
Ik heb toen gekozen voor de I7 2600K en was meteen verkocht.
De I7-2600K is een sterke en betrouwbare CPU, ik heb de CPU nu op 4.8 Ghz draaien vanwege de hoge eisen van FSX en het loopt geweldig stabiel met max temps van rond de 50graadjes onder volle stres.
M.a.w. ik ben erg blij met de 2600K!
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Intel Core i7 2600K Boxed?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (2)
Op welke settings heb je fsx en gebruik je de normale koeler die je bij intel krijgt ?
Mijn fsx is wat getweaked en draait verder op highest settings.
Ik gebruik niet de stok cooler die kan die snelheden niet Coolen.
Ik gebruik de corsair h100 water koeling.
Mijn complete pc specs staat onder mijn account .
Ik gebruik niet de stok cooler die kan die snelheden niet Coolen.
Ik gebruik de corsair h100 water koeling.
Mijn complete pc specs staat onder mijn account .
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
